נושא: ממליץ על CASCO VIPER תאריך: 12/30/2010 7:34:00 AM
מחבר/ת: avi sadowitz
אני רוכב עם קאסקו כבר שנתיים - קסדת אול-מאונטן מעולה!!! לעוד שלשה מהקבוצה יש קאסקו והתחושה היא הרבה יותר בטוחה מקסדת חצי בכל האלמנטים הטכנים מבלי להקשות על הנשימה כמו בפולפייס. בניגוד לMET מגן הלסת רחב וסגור כך שבמקרה של נפילה רצינית (עדיין לא קרה טפו,טפו,טפו)נראה לי שהעבודה תעשה. למנרה ומסלולי דאון היל אחרים בהחלט מומלץ לחבוש פולפייס אבל למקומות כמו חורשים, כרמי יוסף ואפילו בן שמן אין קסדה מתאימה יותר.
|