נושא: קסדות הן חד פעמיות תאריך: 12/30/2010 9:12:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
בעיקרון מטרת הקסדה היא ספיגת אנרגיה של המכה. אם היא צריכה להישבר בשביל זה - זה בסדר. קסדות טובות מתוכננות כך שבמכה חזקה הן ישברו.
על מרבית הקסדות כתוב שצריך להחליפן לאחר פגיעה (לא "הנחתי אותה על ספסל והיא נפלה" , כמובן) בדיוק בגלל שלפעמים לאחר פגיעה יש סדקים פנימיים שלא ניתן לראות ואז הקסדה נראית שלמה וטובה (אולי עם איזה כיפוף קל מהמכה) אבל בעצם היא תוכל לספוג אנרגיה פחותה בהרבה.
כמובן שה-MET היא החלשה בחבורה, ה-Viper הבינונית וקסדה מלאה ביחידה אחת היא החזקה, אבל בסופו של דבר הכל שיקולים של מחיר ונוחות מול סיכון.
|