נושא: הדעה האישית שלי... תאריך: 12/30/2010 10:26:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אין ספק שהקסקו נותנת הגנה מקיפה יותר מחצי-קסדה.
אני נוהג לטעון שאם אין צורך בקסדה, אני חובש קסדת חצי. אם אני צריך יותר הגנה משל קסדת חצי - אני חובש קסדה מלאה (FF).
דרך אגב, יש היום לא מעט קסדות מלאות שלא מפריעות לנשימה, או כמעט שלא. כבר מזמן קסדות האופניים אינן מעוצבות כמו קסדות אופנועים. זה מצריך קצת חיפוש (לי לקח כמעט שלושה חודשים! אבל זה היה לפני יותר משנתיים, וההצע היה שונה), אבל שווה לחלוטין את המאמץ.
האם מתאימה לAM? תלוי בהגדרת הAM שלך. אם AM זה XC עם מהלכי מתלים ארוכים - היא נהדרת. אם AM זה FR עם "הקפצות עצמיות" (כלומר, דיווש עד ראש ההר, ואז להתפוצץ על המסלול), אז כנראה שעדיף לחבוש קסדה מלאה...
נקודה למחשבה - התרסקות עם אופני XC בירידה במהירות של 40קמ"ש (ואל תספרו לי שאי אפשר) לא שונה בהרבה (אם בכלל) מהתרסקות במהירות דומה עם אופני DH.
בהצלחה
|