הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2010 8:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני גרנות עם תוכן  מני
נושא: מני תאריך: 12/30/2010 8:31:00 PM
מחבר/ת: בני גרנות

בתור רוכב אתגרי שרוכב כבר כמה שנים וראה בחיים שלו פציעות של חברים וגם שלי,ממליץ מאוד על הקסקו וויפר,אני כבר בקסדה השלישית שלי(כמובן וייפר).
הקסדה הזו מגנה עליך כמעט מכל מכה ומכל כיוון ,היא קלה מאוד ומתאימה לרכיבות מכל סוג. רוב חברי קבוצתי קנו אותה ומאוד מרוצים.
אל תתפשר על בטיחות ,קה קסקו.
היבואן "סער"כבר לא מיבא אותם לכן צריך להזמין מחו"ל דרך האתר הבא:

WWW.BIKE24.COM
עולה כ 700 ש"ח להביא את הקסדה עד פתח הבית שלך.

בהצלחה

בנג´י


חזרה לפורום