נושא: בעיה בסנכרון... תאריך: 12/30/2010 11:24:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני
יש לי תוכנה ב N85 שיודעת לקרוא קבצי MAP שך אוזי. אני משתמש בה הרבה (GPSmap). יצרתי מפות דרך mobile atlas שמסונכות עבור אוזי. ניתן לראות את המפות בתוכנה זו אך הסינכרון גרוע במיוחד בסטייה של קלומטרים (!!) מנסיונך, יש לך איזה רעיון יצירתי ?
לילה טוב ושבת-שלום.
|