הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/31/2010 10:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לא עסק פשוט, כמובן.
נושא: לא עסק פשוט, כמובן. תאריך: 12/31/2010 10:02:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

גם אני לא אוהב לרכב יותר מידי מישורי (והכוונה בעיקר לאיזור השרון). בקיץ יותר מידי חול פרדסים שואב אנרגיה, ובחורף שלוליות אינסופיות של בוץ וקוליסים של טרקטורים בבוץ.

באיזורים יותר הרריים המים יורדים ונעלמים ואז נשאר כמובן בוץ ושלוליות, אבל מלכלכות ולא טובעניות. רכבתי בכרמל בימים רטובים, גם שעות בודדות אחרי הגשם. איזורים לא מסולעים (אדמת הכרמל או אבנים קטנות) די טובים ולא מאוד מסוכנים.
רק צריך לזכור לברור את הסינגלים ללא גינות סלעים...

ומי שמוכן לנסוע ומכיר מסלולים, אז כמובן תמיד אפשר לנסוע דרומה. דוגמאות "צפוניות" לדרום הן, לדוגמה, מצפה רמון ובארי. ליד סינגל בארי יש את החנות שיכולה לספק טלפונית המלצה אם להגיע או לא.


חזרה לפורום