טקסט הודעת פורום
| 1/1/2011 7:31:00 AM |
|
נושא: יש לך קצת בעיה בקישורים תאריך: 1/1/2011 7:31:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
שני הראשונים לא מובילים לשום מקום, והאחרון סתם מוביל לאתר של מוטואופן.
מבין הזוגות שראיתי, הכי מעניין הוא המארין. אורבאה יצרן איכותי ללא ספק, אבל האופניים המסויימים האלה אינם אופני שטח. אל תתפתה....
|
חזרה לפורום |
|
|