נושא: תודה תאריך: 1/1/2011 9:53:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
על התשובה. הכן מסלולי הדרום הם באמת חומר לצחשבה, אך לצערי כפי שהזכרתה - אם יש אפשרות... במקרה שלי יש לי בדרך כלל זמן קצוב של כ3 שעות יום שיש או שבת לרכיבה (משפחה...), ז"א אין אפשרות לבזבז חצי מזה לפחות לנסיעה למקום ובחזרה... עדיין חייב להסתפק באיזור השרון או מרכז...
|