נושא: שיפור חווית הרכיבה תאריך: 1/1/2011 4:40:00 PM
מחבר/ת: רואי
שלום ,
אני רוכב על KHS XC 004 שיכוך מלא, פשוטות שעברו שדרוג בלמי דיסק.
אני בעיקר רוכב בסופ"ש, שבילים,פרדסים,חורשים. לעיתים בזוג :p. אני מחפש לשפר את החוויה, דיברתי מס רוכבים והם המליצו לי לקנות נעליים דבר שימקסם ניצולת התנועה שלי.
בנוסף חשבתי לקנות אופני זנב קשיח טובות עד 3000. קיבלתי מספר הצעות. 1. GT אבלנש 2009 VBRAKE 1.0 2. FLIGHTLINE COMP HARO 3.Cannondale F-7
הנעליים: 1. BG של סיפשלזיאד? 2. שימאנו הדגם השפוט מבינהם.
מה אני מחפש מנעליים?, כמה זה באמת נכון הבודי גיאומטרי של ספשליזאד או שכל נעל כיום עושה את העבודה?
האם מעבר לנעליים מאוד משמעותי? האם הדגמים בכלל ברי השוואה? כי באחת החנויות טענו שHARO שלוש רמות מעל השאר מבחינת אבזור. או מה יותר מטמלץ לאופי הרכיבה שלי?
אשמח לעזרה, רואי :R :p :)
|