הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/2/2011 8:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני צפוני מדי בשביל לעזור לך, אבל שאלה...
נושא: אני צפוני מדי בשביל לעזור לך, אבל שאלה... תאריך: 1/2/2011 8:29:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אתה כבר מוכן לשלם ולנסוע באוטובוס, למה לא לנסוע באוטובוס לקרית שמונה, ולרדת ליד הרכבל התחתון של צוק מנרה?


חזרה לפורום