טקסט הודעת פורום
| 1/2/2011 8:29:00 AM |
|
נושא: אני צפוני מדי בשביל לעזור לך, אבל שאלה... תאריך: 1/2/2011 8:29:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם אתה כבר מוכן לשלם ולנסוע באוטובוס, למה לא לנסוע באוטובוס לקרית שמונה, ולרדת ליד הרכבל התחתון של צוק מנרה?
|
חזרה לפורום |
|
|