נושא: למה לא לשדרג את הKHS? תאריך: 1/2/2011 9:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם אתה אוהב את הגיאומטריה שלהם ואת תנוחת הרכיבה שלך עליהם, תוכל בהשקעה דומה לקניית אופניים חדשים לשדרג. לדעתי הרכיב המשמעותי ביותר לשידרוג יהיו הבולמים. בסכום של 3000ש"ח תוכל להרכיב עליהם בולמים איכותיים, וחווית הרכיבה שלך תשתפר פלאים. כמובן שאם אתה לא אוהב את הגיאומטריה שלהם, בהחלט להחליף...
לגבי הז"ק - לאבאלאנש יש מפרט מצויין, והיעדר הדיסקים הוא יתרון מבחנתי, בהשוואה לדיסקים המכאניים של ההארו. היתרון החשוב, בעיני, של האבאלאנש וההארו הוא בולם הזעזועים שלהם. סדר העדיפויות מבחינתי הוא 1. אבאלאנש. 2. הארו. 3. קנונדייל.
קח סיבוב על כל אחד מהם, והחלט על פי הנוחות.
לגבי נעליים - בלי לזלזל בטכנולוגיה של אף אחד, מה שחשוב זה הנוחות שלך. אם הבודי-גיאומטרי נוח לך יותר - לך עליהם בלי היסוס. אחרת - נסה נעליים אחרות. אבל אל תקבל החלטה רק בגלל סיסמאות שיווק ומיתוג.
חשוב לזכור שנעלי רכיבה המיועדות לקליטים (לחיבור לפדלים) הן בעלות סוליות קשות מאוד, שנועדו לשמש משטח דריכה נוח במקום הפדל השטוח. שלא יספרו לך שהנעליים "מתאימות את עצמן לרגל". זה פשוט לא קורה...
בהצלחה
|