נושא: אין לי בעיה בהלוך תאריך: 1/2/2011 6:41:00 PM
מחבר/ת: שחף צלישר
אין לי בעיה לצאת מוקדם בבוקר ולהגיע לקריית שמונה באיזור השעה 11 הבעיה היא שאין לי אוטובוס חזרה לזכרון יעקב או מקום שקרוב אפילו מכיוון שהאוטובוסים מקריית שמונה נגמרים ביום שישי באיזור השעה 12
אגב, המלול מתחיל מקריית שמונה או ממנרה? כי ראיתי שהרכבל הוא ממנרה לקריית שמונה אז איפה ההתחלה ואיפה הסוף?
|