הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/3/2011 2:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבנתי. אכן, צריך טרמפ...
נושא: הבנתי. אכן, צריך טרמפ... תאריך: 1/3/2011 2:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

המסלול מתחיל מלמעלה, ליד קיבוץ מנרה, ונגמר למטה, ליד קרית שמונה.

רוב הרוכבים מגיעים למטה, עולים למעלה ואז יורדים ברכיבה. כך בסוף הראן האחרון אתה נמצא ליד הרכב.

תחנת הרכבל התחתונה נמצאת לפני הכניסה לקרית שמונה מכיוון דרום, מצד שמאל בצמוד לכביש 90.


חזרה לפורום