נושא: :rating: מיגון הוא דבר חשוב ביותר תאריך: 1/3/2011 10:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואני נוהג לטעון שהמיגון הטוב ביותר הוא שיקול דעת...
ואכן, גם אני על פי רוב ממוגן יותר מרוב הרוכבים ביחס למיקום (אולי חוץ ממנרה :suss: ), ואני בהחלט חושב ששיקול הקלילות והאוריריות הופך רכיבות מאתגרות לרכיבות מסוכנות (ראו את מספר הפצועים במסלול פשוט כמו "הרומני" בבן-שמן, למשל).
אבל אני מבקש למחות בשם ההנהלה - גם המנהלים הרשמיים וגם רבים מהגולשים נוהגים להעיר למי שמצטלם ללא מיגון. בד"כ בצורה גלויה, ופעמים רבות גם במסרים אישיים. כבר מחקתי הודעות שהכילו צילומים יפים של ביצועים מרשימים ללא קסדה, למרות שאני לא שש לעשות זאת.
ומצטרף לברכה - רכיבות טובות ומאתגרות - ובטוחות - לכולם :)
|