טקסט הודעת פורום
1/4/2011 10:34:00 AM
שחף צלישר
אוקיי, תודה רבה
נושא:
אוקיי, תודה רבה
תאריך:
1/4/2011 10:34:00 AM
מחבר/ת:
שחף צלישר
הבנתי מחברים שעכשיו הרכבל בתיקון עד מרץ, זה נכון?
חזרה לפורום