טקסט הודעת פורום
| 1/5/2011 12:19:00 AM |
|
נושא: תובנות.... תאריך: 1/5/2011 12:19:00 AM
מחבר/ת: נטע סיני
כנראה בעיה ספציפית לממשק מכשיר/תוכנה זה... השיטה עובדת מצויין עבור אוזי על Laptop כ Moving Map ובהמרת הקבצים עבור מחשב כף יד ב Ozi CE !!
תודה :o
|
חזרה לפורום |
|
|