נושא: גילוי נאות תאריך: 1/5/2011 2:03:00 PM
מחבר/ת: גיל-עד ארד
שלום עופר,
ראשית גילוי נאות :suss: יש לי יד וענין במכשירים של HOLUX.
אבל אני גם רוכב ומנווט עם ה 260 ולאחרונה שידרגתי ל דגם פרו הכולל מד דופק. מבלי להביע דיעה משוחדת, באפשרותך להציץ בקישור הבא ובוא תראה כיצד המכשיר נראה (בצל ובשמש) ומתנהג בזמן "רכיבה אמיתית": http://www.youtube.com/watch?v=mG-cgb4hARw
אשמח לענות על שאלות ספציפיות. גיל-עד
|