הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/5/2011 2:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל-עד ארד עם תוכן  קצת באיחור אבל.... HOLUX 260
נושא: קצת באיחור אבל.... HOLUX 260 תאריך: 1/5/2011 2:36:00 PM
מחבר/ת: גיל-עד ארד

שלום בועז,
האם מצאתה את ה GPS המתאים לך?

ראשית גילוי נאות יש לי יד וענין במכשירים של HOLUX.

אבל אני גם רוכב ומנווט עם ה 260 ולאחרונה שידרגתי ל דגם פרו הכולל מד דופק.
מבלי להביע דיעה משוחדת, באפשרותך להציץ בקישור הבא ותראה כיצד המכשיר נראה (בצל ובשמש) ומתנהג בזמן "רכיבה אמיתית": http://www.youtube.com/watch?v=mG-cgb4hARw

אשמח לענות על שאלות ספציפיות.
גיל-עד


חזרה לפורום