נושא: קצת באיחור אבל.... HOLUX 260 תאריך: 1/5/2011 2:36:00 PM
מחבר/ת: גיל-עד ארד
שלום בועז, האם מצאתה את ה GPS המתאים לך?
ראשית גילוי נאות יש לי יד וענין במכשירים של HOLUX.
אבל אני גם רוכב ומנווט עם ה 260 ולאחרונה שידרגתי ל דגם פרו הכולל מד דופק. מבלי להביע דיעה משוחדת, באפשרותך להציץ בקישור הבא ותראה כיצד המכשיר נראה (בצל ובשמש) ומתנהג בזמן "רכיבה אמיתית": http://www.youtube.com/watch?v=mG-cgb4hARw
אשמח לענות על שאלות ספציפיות. גיל-עד
|