טקסט הודעת פורום
1/5/2011 5:23:00 PM
רום ראובני
בי.אמ.אקס
נושא:
בי.אמ.אקס
תאריך:
1/5/2011 5:23:00 PM
מחבר/ת:
רום ראובני
שלום,
ברצוני לקנות את האופנים במחיר של 850 ש"ח.
תודה,
רום
חזרה לפורום