הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/6/2011 11:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אפשר שאלה?
נושא: אפשר שאלה? תאריך: 1/6/2011 11:50:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

למה בחרת דווקא בגרמין? מה היו השיקולים לבחירה? או שבכלל קיבלת מתנה :p :p :p

דני
BCR


חזרה לפורום