טקסט הודעת פורום
1/6/2011 11:50:00 PM
דני פריגל
אפשר שאלה?
נושא:
אפשר שאלה?
תאריך:
1/6/2011 11:50:00 PM
מחבר/ת:
דני פריגל
למה בחרת דווקא בגרמין? מה היו השיקולים לבחירה? או שבכלל קיבלת מתנה :p :p :p
דני
BCR
חזרה לפורום