טקסט הודעת פורום
| 1/6/2011 11:59:00 PM |
|
נושא: גרמין תאריך: 1/6/2011 11:59:00 PM
מחבר/ת: בועז זהבי
קניתי לפני למעלה משנה. חיפשתי מכשיר ניווט ייעודי לאופניים, עשה הרושם שהגרמין הכיל את הכל לרוכב. היום נפתחו אפשרויות רבות נוספות שלא היו לפני שנה.
אגב, נקודה נוספת - עושה רושם שהגרמין 705 עמיד מאוד בתנאי שטח קשים
|
חזרה לפורום |
|
|