הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2011 5:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רוסו עם תוכן  המפה של GARMIN
נושא: המפה של GARMIN תאריך: 1/8/2011 5:28:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו

בועז שלום,
אני רוכב עם GARMIN 705 כבר די הרבה זמן ואני מאד אוהב את המכשיר כיחידה אחת שמשלבת GPS עם מחשב אופניים, דופק ו-CADENCE.
התלבטתי רבות לגבי המפה החדשה של GARMIN ולדעתי הם פישלו בגדול בדבר שמבחינתי פשוט לא שווה את הקנייה שלה וזה חוסר האפשרות להשתמש במפה ב-MAPSOURCE. לדעתי היתרון הכי גדול במפה טופוגרפית כזו זה היכולת לתכנן צירים לטיולים עלהמחשב ואח"כ להוריד את המסלול ל-GARMIN. המפה על המכשיר היא פשוט חסרת תועלת ברמה תכנונית בגלל המסך הקטן. ליתר השימושים אני לא רואה שום בעיה עם המפה של אולג שהיא פשוט מצויינת. הלוואי ואתר עמוד ענן היתה אפשרות להוריד מסלול לפורמט שניתן לקרוא ב-GARMIN. חבל שהם עשו את זה ככה - אין לי מושג למה המפה סגורה ל-MS אבל לטעמי הם פספסו בגדול...
איתי


חזרה לפורום