הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2011 5:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רוסו עם תוכן  שאלה...
נושא: שאלה... תאריך: 1/8/2011 5:31:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו

איזה תוכנה מותקנת על המכשיר? יש לי שני חברים שיש להם את המכשיר ואין להם מושג איך להשתמש בו ובתוכנה בצורה יעילה. יש איזה קישור ל-MANUAL או מדריך מכוון?
איתי


חזרה לפורום