טקסט הודעת פורום
| 1/8/2011 5:31:00 PM |
|
נושא: שאלה... תאריך: 1/8/2011 5:31:00 PM
מחבר/ת: איתי רוסו
איזה תוכנה מותקנת על המכשיר? יש לי שני חברים שיש להם את המכשיר ואין להם מושג איך להשתמש בו ובתוכנה בצורה יעילה. יש איזה קישור ל-MANUAL או מדריך מכוון? איתי
|
חזרה לפורום |
|
|