טקסט הודעת פורום
1/9/2011 6:48:00 AM
י י
19" מתאים לרוכב בגובה 173?
נושא:
19" מתאים לרוכב בגובה 173?
תאריך:
1/9/2011 6:48:00 AM
מחבר/ת:
י י
שלום,
הגובה שלי 173 ס"מ ואני חושש שהאופניים האלו קצת גדולות, מה אתה אומר?
חזרה לפורום