טקסט הודעת פורום
| 1/9/2011 10:34:00 AM |
|
נושא: שאלה קצת כללית מדי תאריך: 1/9/2011 10:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ההבדלים בין הצמיגים שהבאת הם לא רק במבנה, אלא גם ברוחב. אם אתה רוצה עצה כללית לגבי רוחב מומלץ, סבבה, אבל קשה להשוות בין הצמיגים האלה. אילו אופניים? מה סגנון הרכיבה?
|
חזרה לפורום |
|
|