נושא: צודק... תאריך: 1/9/2011 10:57:00 AM
מחבר/ת: sharlly s
אני רוכב סינגלים (בעיקר ביערות הכרמל!)... ככה שחשובה לי האחיזה ומצד שני אני גם צריך לעלות את מה שאני יורד... כמה זמן זה יקח לא כלכך חשוב לי העיקר שאני לא ילחם בצמיג כדי לעלות... אני רוכב חובב... שעושה קצת "שטויות"....
אני רוכב על סטמפ ג´מפאר 5 אינצ´.... אם יש לך המלצה על צמיגים אחרים אני אשמח (הצמיגים האלו הם בסביבות ה 140 ש"ח...שזה התקציב שלי... לא חייב קוולאר)
תודה מראש
|