הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2011 11:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sharlly s עם תוכן  ב....
נושא: ב.... תאריך: 1/9/2011 11:40:00 AM
מחבר/ת: sharlly s

ראיתי באתר של ridefox.co.il וגם בטרק נתניה (מדובר בצמיג ברזל)

הציעו לי Schwalbe Fat Albert 2.2 ב 150 ש"ח
מה דעתך עליו??



חזרה לפורום