טקסט הודעת פורום
1/9/2011 11:40:00 AM
sharlly s
ב....
נושא:
ב....
תאריך:
1/9/2011 11:40:00 AM
מחבר/ת:
sharlly s
ראיתי באתר של ridefox.co.il וגם בטרק נתניה (מדובר בצמיג ברזל)
הציעו לי Schwalbe Fat Albert 2.2 ב 150 ש"ח
מה דעתך עליו??
חזרה לפורום