הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2011 11:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא ידעתי שסטאוט ברזל הגיע לישראל
נושא: לא ידעתי שסטאוט ברזל הגיע לישראל תאריך: 1/9/2011 11:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

כנראה יהיה הצמיג הקדמי הבא של אופני הAM שלי.

לגבי שוואלבה - הנסיון המוגבל שלי (זוג אחד ויחיד של צמיגים) איתם לא מזהיר. חברים שלי שרוכבים בקרקע קשה ואכזרית (אני ברמת הגולן והם בגליל) גם התאכזבו מהעמידות של השוואלבה.
אבל יש רבים שמרוצים מאוד, וכאמור - הנסיון שלי מוגבל לזוג אחד של צמיגים, אז אני נמנע מלהיות נחרץ בעניין הזה.


חזרה לפורום