נושא: לא ידעתי שסטאוט ברזל הגיע לישראל תאריך: 1/9/2011 11:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
כנראה יהיה הצמיג הקדמי הבא של אופני הAM שלי.
לגבי שוואלבה - הנסיון המוגבל שלי (זוג אחד ויחיד של צמיגים) איתם לא מזהיר. חברים שלי שרוכבים בקרקע קשה ואכזרית (אני ברמת הגולן והם בגליל) גם התאכזבו מהעמידות של השוואלבה. אבל יש רבים שמרוצים מאוד, וכאמור - הנסיון שלי מוגבל לזוג אחד של צמיגים, אז אני נמנע מלהיות נחרץ בעניין הזה.
|