טקסט הודעת פורום
1/9/2011 5:14:00 PM
איתמר 500watt
מידה
נושא:
מידה
תאריך:
1/9/2011 5:14:00 PM
מחבר/ת:
איתמר 500watt
המידה מצוינת לגובה שלך. אני גם אותו הגובה כמו שלך.
וסליחה על האי הבנה בטלפון. אם אתה מעונין תיצור איתי קשר.
איתמר :rating:
חזרה לפורום