טקסט הודעת פורום
1/9/2011 5:17:00 PM
איתמר 500watt
מידה
נושא:
מידה
תאריך:
1/9/2011 5:17:00 PM
מחבר/ת:
איתמר 500watt
שלום,
לדעתי אתה טועה, כי יש לי את האופניים שנה במידת 19", ואני גובה 172, ואף פעם לא היו לי כאבי גב או אי נוחות. המידה לטעמי מאוד נוחה.
איתמר
חזרה לפורום