הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2011 5:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר 500watt עם תוכן  מידה
נושא: מידה תאריך: 1/9/2011 5:17:00 PM
מחבר/ת: איתמר 500watt

שלום,
לדעתי אתה טועה, כי יש לי את האופניים שנה במידת 19", ואני גובה 172, ואף פעם לא היו לי כאבי גב או אי נוחות. המידה לטעמי מאוד נוחה.
איתמר


חזרה לפורום