טקסט הודעת פורום
| 1/9/2011 8:02:00 PM |
|
נושא: במה אני טועה? תאריך: 1/9/2011 8:02:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בגובה שלי? בכך שהיה לי נוח על מידה מסויימת ולא על אחרת? בכך שלא בטוח שמתאים, אבל המידה קרובה, וכדאי לו לנסות ברכיבה?
ואולי אתה טועה בכך שאתה מניח שמבנה הגוף שלו זהה לשלך?
|
חזרה לפורום |
|
|