נושא: ואני לא משוחד אבל יש לי שני גרמין ומכשיר כף יד תאריך: 1/10/2011 12:07:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי
אסוס 696 עם עמוד ענן. האמת....מצטער שקניתי אותם. לאחר שראיתי ובחנתי מספר לא מבוטל של רכיבות את המכשירים האלה, הגעתי למסקנה שהייתי צריך ללכת ולהשקיע מהתחלה במכשיר טוב כמו שיש לך. אבל לא נורא....עוד השבוע אני רוכש לי את האוונטורה עם כל המפות וכנראה יבוא לציון גואל.
|