טקסט הודעת פורום
| 1/10/2011 11:42:00 AM |
|
נושא: גם בבולם החדש תצטרך לטפל תאריך: 1/10/2011 11:42:00 AM
מחבר/ת: עמית שרוני
הרי לא כל טיפול קונים חדש נכון? וחוץ מזה,הבולם שיש לך עכשיו מתאים לשלדה באופן מיטבי. בהחלט יכול להיות שהאופניים יתנהגו שונה עם בולם חדש ולא בהכרח השינוי יהיה לטובה. לדעתי לטפל.
|
חזרה לפורום |
|
|