נושא: עזרה בבחירת צמיגי 29" תאריך: 1/10/2011 6:15:00 PM
מחבר/ת: יונתן מאור
שלום לכולם !
מחפש את הצמיג האולטימטיבי לרכיבות XC מהירות .
רוכב כיום על GT PEACE עם צמיגי WTB WOLVERINE 2.2 , עיקר הרכיבות באזור שבילי השרון (עפר/כורכר/חול ומעט כבישים) . השיקול העיקרי בהחלפת הצמיגים הוא מהירות נטו. לא מעוניין בטיובלס.
1. איזה דגמים מומלצים ? 2. האם ארגיש שיפור ניכר במידה ואחליף צמיג אחורי בלבד ?
תודה מראש !! :rating:
|