הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2011 9:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה דברים
נושא: כמה דברים תאריך: 1/12/2011 9:12:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

נתחיל מהסוף - החלפת הצמיג האחורי לכזה שמתגלגל טוב יותר תורגש מאוד, יותר משיפור דומה בקדמי. רוב משקל הרוכב (בין 30% ל40%) נמצא על האחורי, ולכן הההבדל המשמעותי.

צמיג שאני נהניתי מאוד מהגילגול שלו, ובעל אחיזה סבירה ויותר בקרקע מהודקת הוא זה:
http://www.wtb-bike.eu/en/vulpine-29--c11-p112.htm

לדעתי עבור הרכיבה שלך אתה לא צריך יותר רחב מזה (בודאי לא עם "29), ולקרקעות שאתה מתאר אין צורך במשהו יותר "נושך".

עוד טיפ לגילגול מהיר - מרח טלק ביד נדיבה על הפנימית לפני הכנסתה לצמיג. זה בפירוש עוזר, וגם טוב נגד סנייקבייטס (אם כי לא נראה לי שאתה סובל מכאלה, עם "29 ולחץ אויר גבוה).


חזרה לפורום