נושא: כמה דברים תאריך: 1/12/2011 9:12:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
נתחיל מהסוף - החלפת הצמיג האחורי לכזה שמתגלגל טוב יותר תורגש מאוד, יותר משיפור דומה בקדמי. רוב משקל הרוכב (בין 30% ל40%) נמצא על האחורי, ולכן הההבדל המשמעותי.
צמיג שאני נהניתי מאוד מהגילגול שלו, ובעל אחיזה סבירה ויותר בקרקע מהודקת הוא זה: http://www.wtb-bike.eu/en/vulpine-29--c11-p112.htm
לדעתי עבור הרכיבה שלך אתה לא צריך יותר רחב מזה (בודאי לא עם "29), ולקרקעות שאתה מתאר אין צורך במשהו יותר "נושך".
עוד טיפ לגילגול מהיר - מרח טלק ביד נדיבה על הפנימית לפני הכנסתה לצמיג. זה בפירוש עוזר, וגם טוב נגד סנייקבייטס (אם כי לא נראה לי שאתה סובל מכאלה, עם "29 ולחץ אויר גבוה).
|