טקסט הודעת פורום
1/12/2011 10:02:00 AM
איתן ברמן
הכי טוב לבדוק עם היבואן
נושא:
הכי טוב לבדוק עם היבואן
תאריך:
1/12/2011 10:02:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
http://www.ridefox.co.il
כאן באתר יש צמיגים של WTB, אבל לא ראיתי את אלה.
חזרה לפורום