נושא: :eek: תאריך: 1/12/2011 10:12:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
"רוב משקל הרוכב (בין 30% ל40%)נמצא על האחורי" ?!?!?!?!?!
כמובן האמירה נכונה. האחוזים קצת התהפכו.
אגב בבלימה זה מתהפך. הקדמי הוא הבולם החזק כי כמעט כל המשקל עליו והאחורי עוזר בקצת (כי בעת בלימה המשקל עובר קדימה).
ובכדי לשמור על המוניטין שלי, כן, גם באופנועים זה ככה. :P
|