טקסט הודעת פורום
| 1/12/2011 11:24:00 AM |
|
נושא: התיקון במקומו כמובן. תודה. תאריך: 1/12/2011 11:24:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
חשבתי על אורך הCS ביחס לWB.
שמתי לב לתופעה מעניינת - תעשיית האופנועים מעתיקה טכנולוגיות מתעשיית האופניים. אבל הם עדיין לא מגיעים לרמת המתלים שמהנדסי האופניים הוזים. מתי כבר נראה FSR באופנוע DH? :rolleyes:
|
חזרה לפורום |
|
|