נושא: אפילו cannondale תאריך: 1/12/2011 1:28:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אשר ידועים בשיגיונות שלהם השאירו את מתלה ה-SP, גם באופנוע אשר תכננו עם מנוע הפוך בצורתו (לא בפעולתו :P ).
חוץ מזה באופנועים אין כזה טעם לבנות אופנוע DH.... בשביל זה יש UH! יש כמובן גם אנדורו אשר "תואם אופני FR, רק שהוא עובד בעליה לא פחות טוב מאשר בירידה"
בתמונה לדוגמה אופנוע UH עם הנעה בשני גלגלים, של BMW. נראה את יצרני האופניים מתכננים אופני 2WD...
|