הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2011 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב מלכה עם תוכן  israel topo
נושא: israel topo תאריך: 1/12/2011 7:17:00 PM
מחבר/ת: יואב מלכה

שלום כפי שאתם רואים אני חדש פה ;) :)
אתמול קניתי edge 705 ו israel topo
אני חייב להגיד שהאדג הוא מכשיר מעולה!
אבל עם המפה הטופוגרפית יש כמה בעיות
באתר של גארמין ראיתי תמונות של המפה ב 3d(תכנסו לimages)
(https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=87582#)
אבל באדג אני רואה את המפה בדו מימד שנראה זוועה
אם למישהו יש את המפה אני אשמח מאוד לעזרה לצפייה בתלת מימד

תודה יואב


חזרה לפורום