נושא: israel topo תאריך: 1/12/2011 7:17:00 PM
מחבר/ת: יואב מלכה
שלום כפי שאתם רואים אני חדש פה ;) :) אתמול קניתי edge 705 ו israel topo אני חייב להגיד שהאדג הוא מכשיר מעולה! אבל עם המפה הטופוגרפית יש כמה בעיות באתר של גארמין ראיתי תמונות של המפה ב 3d(תכנסו לimages) (https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=87582#) אבל באדג אני רואה את המפה בדו מימד שנראה זוועה אם למישהו יש את המפה אני אשמח מאוד לעזרה לצפייה בתלת מימד
תודה יואב
|