הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2011 11:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויקטור אייזיקוביץ עם תוכן  מד שחיקת שרשרת
נושא: מד שחיקת שרשרת תאריך: 1/13/2011 11:31:00 AM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ

פתאום חשבתי על זה שבגלל שמוכרים שרשראות שונות עבור 9 ו-8 הילוכים
האם זה לא אומר שגודל החוליות בשרשרת שונה?
והאם זה אומר שמד שחיקת שרשרת אמור להיות שונה? סוג אחד עבור 8 הילוכים וסוג אחר עבור 9 היחוכים


חזרה לפורום