טקסט הודעת פורום
| 1/13/2011 11:31:00 AM |
|
נושא: מד שחיקת שרשרת תאריך: 1/13/2011 11:31:00 AM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ
פתאום חשבתי על זה שבגלל שמוכרים שרשראות שונות עבור 9 ו-8 הילוכים האם זה לא אומר שגודל החוליות בשרשרת שונה? והאם זה אומר שמד שחיקת שרשרת אמור להיות שונה? סוג אחד עבור 8 הילוכים וסוג אחר עבור 9 היחוכים
|
חזרה לפורום |
|
|