הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2011 11:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רוסו עם תוכן  Garmin Topo
נושא: Garmin Topo תאריך: 1/13/2011 11:45:00 AM
מחבר/ת: איתי רוסו

לדעתי (ועם כל הכבוד) אין צורך במפה באיכות גבוהה למכשיר. המפה החינמית שניתן להוריד היא ממש מספיק טובה. ניתן לרכוש מ-COMPGPS עבור 290 ש"ח (שזה מחיר הרבה יותר סביר מה-700 ש-GARMIN גורש) תוכנה ל-PC עם מפה טופוגרפית איכותית. בעזרת השניים ניתן לתכנן מסלולים ואח"כ להעלות אותם ל-GARMIN. לדעתי (כפי שכתבתי כבר בהודעה למוה) אין שום טעם במפה איכותית שלא ניתן לעבוד איתה על המחשב...
איתי


חזרה לפורום