הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2011 1:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אהא.....
נושא: אהא..... תאריך: 1/13/2011 1:24:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

נכון. לא הייתי מעודכן.

מצטער להיות מוצא השחור ברעיונות צחים כשלג....

קודם לחיוב: המערכת נראית יפה, שוקלת קצת יותר מקילו שזה מכובד (זה נראה יותר לכיוון 2-3 קילו).
אפילו יש ביקורות ב-MTBR, ורובן טובות.

ולשלילה:
לדגם 2003 23 ביקורות, האחרונה אי שם בתחילת 2005.
סה"כ ביקורות לשאר דגמי החברה (שלושה במספר): 14 ביקורות.

אם מקישים בגוגל "buy christini awd" אין בעמוד הראשון ולו תוצאה אחת אשר קשורה לאיך לקנות מערכת כזו.
לא מצאתי אף התייחסות לרוכב מקצועי (ולו אחד) אשר משתמש במערכת.
הקישורים לכל הדברים הקשורים למציאות (אשכרה שימוש במערכות) נכונות לאופנועים בלבד והכתבות מעודכנות ל-2006.

אגב, לא עשיתי חיפוש מקיף (בכל זאת עבודה) אבל לימאהה יש אופנוע 2WD אשר הופיע מספר פעמים ובמשך כמה שנים (החל מ 2004) עם כמה רוכבים (מוכרים בתחום), בתחרויות דקאר ואפילו סיים בעשירייה הראשונה לא מעט פעמים.
לא ניתן לקנות את האופנוע. הוא היה רשמי בלבד.
אני לא כזה עוקב אחרי הדקאר, אבל אני מניח שהיום (דרום אמריקה) יש פחות מדבריות ודיונות מאשר בדקאר אפריקה. בדיונות היה יתרון יפה להנעה קדמית.



חזרה לפורום