הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2011 8:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל יחיעם עם תוכן  תודה, אבל אני לא חושב
נושא: תודה, אבל אני לא חושב תאריך: 1/13/2011 8:14:00 PM
מחבר/ת: יובל יחיעם

שהמחיר מתאים למפרט, מחיר גבוה מידי יחסית למה שמקבלים.
אשמח לעוד הצעות! ;)


חזרה לפורום