טקסט הודעת פורום
1/13/2011 10:07:00 PM
יובל יחיעם
אני מכיר את הדגם
נושא:
אני מכיר את הדגם
תאריך:
1/13/2011 10:07:00 PM
מחבר/ת:
יובל יחיעם
ואלה באמת אופניים טובות, אין לי מילה רעה עליהם.
אך ראיתי מפרטים יותר טובים למחיר.
חזרה לפורום