הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/14/2011 12:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קצת לא ברור...
נושא: קצת לא ברור... תאריך: 1/14/2011 12:14:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אופני אמצע הדרך הם מה שאני קורא AM - מדוושים טוב, מסוגלים לבלוע. לא ממש XC, לא ממש FR. באמצע.
"אופני כל" (ובאנגלית Do It All) צריכים להיות מספיק חזקים לפרירייד, ויעילי דיווש ובעלי גיאומטריה שתאפשר דיווש.

בשני המקרים מדובר בפשרה, כמובן, אבל השאלה איפה עובר הקו האישי שלך.

כאופני אמצע הדרך אני מאוד אוהב את המונגוס טאוקאלי - מתלה יעיל להפתיע, שלדה חזקה עם גיאומטריה של אמצע הדרך, תמורה גבוהה מאוד למחיר כחדשים - וכמשומשים.

אופני DIA צריכים להיות, כאמור, חזקים יותר, ואופני הDIA שלי הם אופני FR, ואני לא היחיד. גם של מונגוס, עם אותה שיטת מתלה חביבה עלי, יש את דגם הבלאק-דיאמונד. כמשומשים המחירים שלהם על הרצפה ואם זה מה שאתה מחפש, תקבל תמורה עוד יותר גבוהה למחיר.

כמובן שיש עוד דגמים מוצלחים, אבל שני אלה מובילים את הרשימה שלי, במיוחד כשמדובר בתקציב מוגבל.

בהצלחה


חזרה לפורום