טקסט הודעת פורום
| 1/14/2011 1:31:00 PM |
|
נושא: לי יש TEOCALI תאריך: 1/14/2011 1:31:00 PM
מחבר/ת: adi rozenberg
אני רוכב על מו ומנגוס TEOCALI ועלי להסכים עם איתן. עם אתה לא מאמין נסה את הסרטון הזה : http://www.pinkbike.com/video/130879 המונגוס מופיעות לעיתים קרובות במבצעים של רוזן מינץ כך שתוכל להשיג אפילו יד ראשונה.
|
חזרה לפורום |
|
|