נושא: יש לי גם דברים נגדם, אם אתה ממש רוצה תאריך: 1/15/2011 8:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא כל הדגמים שלהם מוצלחים (חפש תגובות שלי על האוטרו, למשל).
אבל כאדם שחי על תקציב מוגבל אני מאוד מעריך את זה שהם נותנים, בכל הדגמים שלהם, תמורה נאה מאוד למחיר (יש עוד יצרנים כאלה).
בכללי אני מעדיף את מלאכת ייצוב הזנב יעשה המתלה ולא הבולם (לא מת על פלטפורמות יציבות למיניהן) - מתלה הFreeDrive שלהם עושה את זה בצורה מעולה, בצד גיהוץ מצויין (וכמובן שגם בתחום הזה יש להם מתחרים).
השילוב של שני העקרונות למעלה, בצד שלדות חזקות יחסית למטרתן המוצהרת מציבות אותן במקום טוב למעלה מבחינתי, וההמלצה הראשונה למי שמגביל את תקציבו. זה לא אומר שהם היצרן היחידי שבא בחשבון - יש ברשותי כמה זוגות אופניים, ומונגוס איננו היצרן השולט במחסן שלי...
|