טקסט הודעת פורום
| 1/16/2011 12:15:00 AM |
|
נושא: חוות דעת על אופני מרידה. תאריך: 1/16/2011 12:15:00 AM
מחבר/ת: שגיא יצחקי
אני שוקל לקנות השבוע את ה merida one forty 800d מה אתם אומרים על הדגם? על פניו ניראים מיכלולם טובים ושילדה מצויינת למחיר (סביבות ה 6500) http://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/detail?id=7
תודה, שגיא.
|
חזרה לפורום |
|
|