נושא: חברות מומלצות... תאריך: 1/16/2011 8:16:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
התחלת עם זה שאתה מיואש - אני לא חושב שרשימת חברות אופניים תעזור לך עם היאוש.
מתגובה אחרת שלך באתר אני מבין שאתה רוצה משהו לא יקר, אבל בלי להתפשר על איכות. לכן אני נמנע מלהמליץ, למשל, על באנשי (שהוא יצרן איכותי ביותר ויש לי שני דגמים שלו) או מורווד, סנטהקרוז, איביס וכדומה.
ברמות יותר נוחות של תמורה לכסף תמצא את מרידה, הארו ואחרים. במשומשים יש גם הזדמנויות, ואז הכרות השוק פחות רלבנטית. לכל יצרן יש שלדות מאסיביות יותר או פחות, כך שתוכל למצוא משהו שיתאים לדרישתך. בסופו של דבר יש המון יצרנים משובחים שמיוצגים בארץ ברמה כזאת או אחרת, כך שבאמת אפשר ללכת לאיבוד...
|